۳ اسفند ۱۳۸۵، ۱۰:۴۲

مربی تیم ملی بدمینتون در گفتگو با مهر :

امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم / قرعه مناسب شانس موفقیت ما را بالا می برد

امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم / قرعه مناسب شانس موفقیت ما را بالا می برد

مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند از مسابقات بدمینتون بحرین که از اول اسفند آغاز شده است نتایج مطلوبی کسب کند.

صادق کرباسی در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: سطح رقابت های ست لاین بحرین بالاست و تیم های با تجربه ای در آن شرکت کرده اند از این رو قرعه مناسب در نتایج تیم ما موثر است.

وی خاطرنشان کرد: اگرهمان ابتدا به تیمی صاحب نام و قوی برخورد کنیم به طور طبیعی در روحیه ها ملی پوشان اثر خواهد کرد اما این بدان معنا نیست که از تیم های قوی فرار کنیم زیرا ملی پوشان از سطح آمادگی بسیار مطلوبی برخوردارند.

کرباسی ادامه داد: جوایز نقدی این مسابقات در افزایش سطح رقابت ها موثر بوده است. ضمن آنکه تعدادی از تیم ها به خودی خود سطح بالایی دارند بنابراین مسابقات جذابی پیش روست.

وی تصریح کرد: اردوی ویژه ای قبل از مسابقات نداشتیم اما پیش از مسابقات دهه فجرملی پوشان در اردوی تدارکاتی بودند و پس از مسابقات نیز با تمرینات منسجم آمادگی خود را حفظ کرده اند.

کرباسی یادآور شد: پیش از این عنوان شده بود 12 تیم در رقابت ها شرکت دارند اما آخرین تعداد تیم های شرکت کننده 16 نفر اعلام شده است بنابراین رقابت های خوبی خواهیم داشت فقط امیدواریم قرعه کشی به نفع ما باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با آمادگی موجود درملی پوشان تیم ایران نتایج خوبی از این مسابقات کسب کند.

این تیم شامل هفت نفر از ملی پوشان کشور ، سرپرست ، دو مربی و همراه است. در بخش مردان کاوه مهرابی، یارا پهلوان ، علی شاه حسینی و نیکزاد شیری تیم را همراهی می کنند و بانوان ملی پوش شامل سحر زمانیان ، صابره کبیری و نگین امیری پور هستند.

مسابقات یاد شده از اول اسفند به مدت 5 روز ادامه دارد و در پایان روز پنجم تیم های برتر با حضور مقامات کشور بحرین جوایز نقدی خود را دریافت می کنند.

کد خبر 450409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha